I přez zprvu ne příliš slibné počasí dorazila do Opletalovi ulice většina z více než 160 přihlášených historických vozidel a motocyklů. K vidění tak byly stroje z předválečné, meziválečné i poválečné éry.
V provozu se předváděla replika parou poháněného automobilu Baffrey z roku 1886 dosahující úctyhodné rychlosti 20km/h se spotřebou 10l vody a troška uhlí na 1km. Doprovázen byl běžcem s červeným praporkem.
K vidění byla také rekonstrukce atentátu na arcivévodu, Františka Ferdinanda d'Este. I přes drobné historické nepřesnosti (například automobil americké výroby včetně americké vlajky) a selhání zbraně (kulí tak nebylo 7 ale pouze 1) musíme ocenit zejména povedené kostýmy a atentátníkovo nasazení. Sám Gavrilo Princip byl následně zadržen členy c.k. policie, tajné policie a příslušníky Četnické pátrací stanice Praha.
V budově autoklubu byla připravena módní přehlídka členek klubu Salón 1. republiky s názvem Od šněrovačky k minisukním.
Vystavovaná vozidla a motocykly z našeho klubu
- Jaguar E type (Petr Jirava)
- Mecedes 111/250 SE/C (Petr Jirava)
- Citroen DS (Petr Havlínek)
- Škoda 100/722 (Jakub Pardubský)
- Porsche Carrera 924 GT (Zdeněk Brádka)
- Jawa 250/559 (Jiří Synek)
- Royal Enfield Bullet 350 (Jakub Dvořák)
- BMW R4 (Roman Davídek)
- Jawa 350/637 (Milan Krsek)